Oferujemy:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Sorządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT)
  • Prowadzenie ewidencji kadrowej
  • Prowadzenie ewidencji płacowej (listy płac, kartoteki wynagrodzeń)
  • Sporządzanie deklaracji ZUS (przekaz elektroniczny - certyfikat)
  • Roczne rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych, osób prawnych, sporządzanie bilansu i rachunku wyników 
  • Sporządzanie sprawozdawczości GUS
  • Sporządzanie okresowych zestawień i analiz działalności finansowej
  • Bieżące konsultacje w zakresie finansów i podatków dotyczące działalności gospodarczej
  • Opracowywanie zasad rachunkowości
  • Wyprowadzanie z zaległości
  • Reprezentowanie przed Urzędem Skarbowym i ZUS-em